Bejelentkezés Regisztráció

MET-es operaelőadások moziban


539 miketyson 2015-04-02 12:41:50 [Válasz erre: 537 Búbánat 2015-04-02 11:09:30]
Osborn élőben is szuper.

538 Búbánat 2015-04-02 11:12:33 [Válasz erre: 537 Búbánat 2015-04-02 11:09:30]
Armida, ugye, a MET-ben került színre vele, Renée Fleming oldalán énekelt Rossini operájában.

537 Búbánat 2015-04-02 11:09:30 [Válasz erre: 533 Beatrice 2015-03-15 01:55:19]
Kedves Beatrice! Ha volt módodban többször megfordulni Zürichben, akkor John Osborn tenor hangbéli képességeit - az említetteken kívül - még más operákban is megismerhetted, hiszen fellépett ott Rossini Otellójában is, szintén Zürichben énekelte Halevy Clara című operájának tenor főszerepét. Osborn alakította egy másik Rossini-operának, az Armidának is az egyik fontos tenor szerepét. Ezek az énekelni valók mind bővelkednek egy tenorhangot (is) próbára tevő, nem csak üres virtuozitást kifejező koloratúrákban. Kevés tenor hangfenomén van, aki bír ezekkel a tulajdonságokkal, hogy éneklés közben még hiteles karaktert is felépítsen a színpadon a két-három órás játszási idő alatt. Ezem kivételes hangi adottságokkal rendelkező énekesek egyike John Osborn. Említett szerepeit DVD-filmekből meg a MET élő rádiós illetve „mozis” közvetítéseiből ismerem, úgyhogy nem kétlem, a hangmérnökök is teszik a dolgukat. A tó asszonyában nyújtott parádés teljesítménye is sokáig megmarad emlékezetemben.

536 Búbánat 2015-03-15 14:40:46
[url] http://operavilag.net/kiemelt/a-vadonban/; A vadonban [/url] Operavilág.net, 2015. március 6. Pjotr Iljics Csajkovszkij: Jolanta és Bartók Béla: A kékszakállú herceg vára – közvetítés a Metropolitan Operából. KONDOR KATA írása "A New York-i Metropolitan Opera nem is olyan régen még konzervatív színreviteleiről volt híres. Bár A kékszakállú herceg vára nem tartozik azon művek közé, amelyeket a realista rendezői iskola eszköztárával színpadra lehet állítani, az intézmény Mariusz Treliński produkciójának bemutatásával ezzel együtt is újabb nagy lépést tett afelé, hogy előadásai ne csak a sztárok és a kimagasló zenei színvonal miatt legyenek híresek, hanem a nívós színpadi megvalósítás és az intellektuális igényesség okán is."

535 Beatrice 2015-03-15 13:34:52 [Válasz erre: 534 telramund 2015-03-15 12:49:00]
Nem vállalkozom arra, hogy "általános érvényű" értékítéletet alkossak, hogy melyik a jobb mű. A mi magyar szívünknek nyilván a Hunyadi a kedvesebb. Mivel én magam azokat az operákat kedvelem, amelyekben jó koloratúrszopránoknak való szerepek vannak, így nyilvánvalóan ezért is a Hunyadit szeretem jobban, hiszen itt két ilyen szerep is van (és a pénteki előadásban az egyiknek az alakítója világklasszis volt). Továbbá jobban szeretek ott ülni a színházban és egy levegőt szívni az énekesekkel. Vannak az élő előadásoknak olyan aspektusai, amiket a jelenlegi, mégoly fejlett technika se tud átvinni. Nyilván nincs lehetőségem arra, hogy rendszeresen másik kontinensekre röpködjek előadások kedvéért (ez egyetlenegyszer adatott meg nekem, és óriási élmény volt), így néha beülök a moziba (ha engem érdeklő énekes énekel - kevés ilyen van). De számomra ez nem pótol egy "igazi" előadást.

534 telramund 2015-03-15 12:49:00
Ehhez a műhöz jó idegek kellenek na meg ,hogy valaki vakon szeresse Rossinit.Ismertem, hallottam anno a scalás előadást az sem fogott meg.Így elhiszem ,hogy a Hunyadi jobban tetszett.

533 Beatrice 2015-03-15 01:55:19
Nekem tetszett a szombati A tó asszonya, amit az Urániában néztem meg. Parádés volt a szereposztás. Tisztességes volt a rendezés, ízlésficamok nélkül, logikusan és részletesen kidolgozott szerepekkel. Ebben az operában két rendkívül igényes tenorszerep is van, a címszereplő kegyeiért versenyeznek, a végén mégis a hölgyek "lesznek egymáséi" - az egyik nadrágszerepben. Utóbbit Daniela Barcellona alakította, akit korábbi felvételek alapján jellegtelennek tartottam, de most megállapítottam, hogy egész jó énekessé nőtte ki magát. A megjelenése azonban kevéssé volt illúziókeltő. John Osborn (Rodrigo) hangja a közvetítésben nagynak tűnt, holott 2012-ben, amikor a Roberto Devereux címszerepében láttam Zürichben, elég kicsike hang volt, bár akkor is korrektül és jó technikával énekelt. Azóta vagy megnőtt a hangja, vagy a hangtechnikusok csináltak valamit. Igazából a királyt alakító Flórez hangja se olyan nagyon nagy élőben (eddig ötször volt szerencsém hozzá), de remekül terjed. Persze most is brillírozott. A papát alakító Oren Gradust is hallottam már élőben, egy koncertszerű Boleyn Annában ő volt a Henrik, tisztességes énekléssel, de inkább egy kedves mackó volt, mint egy félelmetes feleséggyilkos. A mostani közvetítésben a rendező jól hasznosította a "mackóságot", egy némileg faragatlan, darabos, de becsületes atyát formálva az énekesből. A címszerepben Joyce DiDonato is megfelelt minden elvárásnak. Remek előadás volt. ...Nekem személyesen azonban mégis az előző este az Erkel Színházban látott Hunyadi László volt a nagyobb élmény. (No nem a rendezés miatt, hanem inkább annak ellenére.)

532 Búbánat 2015-02-23 00:46:07 [Válasz erre: 530 Búbánat 2015-02-23 00:32:27]
A MET következő évadjának tervezett operaelőadásairól részletes leírások [url] http://www.metopera.org/metopera/news/press-releases/2015-16-Season?src=rdr; itt [/url] találhatóak.

531 Búbánat 2015-02-23 00:34:28 [Válasz erre: 530 Búbánat 2015-02-23 00:32:27]
"Marlis Petersen"

530 Búbánat 2015-02-23 00:32:27
Meghirdette a MET a 2015/2016 évad programját! Itt sorolom, ami az élő HD-közvetítéseket illeti: Live in HD: October 3, 2015 Verdi: A trubadúr / Anna Netrebko, Dmitrij Hvorosztovszkij/ Live in HD: October 17, 2015 Verdi: Otello / Yannick Nézet-Séguin - Aleksandrs Antonenko, Sonya Yoncheva, Željko Lučić/ Live in HD: October 31, 2015 Wagner Tannhäuser /Johan Botha, Eva-Maria Westbroek, Peter Mattei / Live in HD: November 21, 2015 Berg: Lulu /James Levine - Marlis Petersennel/ Live in HD: January 16, 2016 Bizet: A gyöngyhalászok / Gianandrea Noseda - Diana Damrau, Matthew Polenzani, Mariusz Kwiecien/ Live in HD: January 30, 2016 Puccini: Turandot /Nina Stemme, Marco Berti / Live in HD: March 5, 2016 Puccini: Manon Lescaut / Fabio Luisi - Kristine Opolais, Jonas Kaufmann/ Live in HD: April 02, 2016 Puccini: Pillangókisasszony /Kristine Opolais, Roberto Alagna/ Live in HD: April 16, 2016 Donizetti: Roberto Devereux / Maurizio Benini - Sondra Radvanovsky, Matthew Polenzani, Elīna Garanča, Mariusz Kwiecien / Live in HD: April 30, 2016 R. Strauss: Elektra / Esa-Pekka Salonen - Nina Stemme, Waltraud Meier, Adrianne Pieczonka /

529 Búbánat 2015-01-12 12:21:07
A Müpa honlapján olvasható: Lehár: A víg özvegy – New Yorkban A Met új produkciója Élő közvetítések HD minőségben A New York-i Broadway egyik ismert rendezője és koreográfusa, Susan Stroman három rendezéséért is megkapta a musical Oscar-díját, a Tony-díjat. Ezúttal ő állítja színpadra Lehár Ferenc örökzöld operettjét, A víg özvegyet. Az amerikai rendező ezzel a pazar kiállítású, angol fordításban elhangzó előadással debütál a Metropolitanben. Az előadást a brit Andrew Davis vezényli, aki három kontinensen tölt be művészeti vezetői tisztséget. A produkció mindenképpen kiemelkedik a New York-i dalszínház 131. évadjának műsorából, hiszen a prima donna assoluta, Renée Fleming alakítja a párizsi milliomos özvegyet, Hannát. Ha nem tudnánk, hogy ez huszonkettedik (!) főszerepe a New York-i operaházban, azt hihetnénk a varázslatos lírai szopránról, hogy erre a szerepre született. Hanna szeretőjét, Danilót a People magazin által a legvonzóbb férfiak listáján említett amerikai bariton, Nathan Gunn kelti életre. A francia attasét, Camille de Rosillont a Metben a 2012/13-as évadban debütált Alek Shrader alakítja, Zéta Mirkó báró nagykövetként a világhírű brit baritont, Thomas Allent láthatjuk és hallhatjuk, míg a Broadway kedvelt ifjú szopránja, a modell alkatú és ragyogó színészi tehetséggel megáldott Kelli O'Hara először áll a Met színpadára, a báró kacér feleségeként. MüPA 2015. január 17. szombat,18:55- Fesztiválszínház; Előadóterem 2015. január 18. vasárnap, 18:00 – Előadóterem Az Uránia Filmszínház Vetítési időpontok: 2015. 01. 17. Szombat 19:00 2015. 01. 18. Vasárnap 19:00

528 joska141 2015-01-07 15:28:36 [Válasz erre: 527 lenszkij 2015-01-07 13:01:12]
Uránia Filmszínház is közvetíti ugyanezt, ugyanebben az időpontban. Jelenleg még 18 db jegyük van, 4.100 Ft/db. Elérhetőség: http://www.urania-nf.hu/met-live-in-hd-2014-15/pjotr-iljics-csajkovszkij-jolanta-es-bartok-bela-a-kekszakallu-herceg-vara-

527 lenszkij 2015-01-07 13:01:12
Ha valakinek akadna egy db fölösleges jegye a 0214-i Jolanta/Kékszakállú közvetítésre, kérem, jelezzen nekem. Köszönöm. matraijeno gmail

526 Haandel 2014-10-22 20:33:06 [Válasz erre: 525 Haandel 2014-10-22 20:31:13]
... [url]http://www.wqxr.org/#!/story/96070-james-jorden-new-opera-season/;James Jorden[/url], who is most famous - or should I say infamous - for his alter ego La Cieca on the e-zine Parterre.com. ...

525 Haandel 2014-10-22 20:31:13 [Válasz erre: 521 parampampoli 2014-10-22 07:52:55]
[url]http://www.wqxr.org/#!/story/96070-james-jorden-new-opera-season/;[/url] ... James Jorden, who is most famous - or should I say infamous - for his alter ego La Cieca on the e-zine Parterre.com. ...

524 Haandel 2014-10-22 20:17:40 [Válasz erre: 519 Fidelio 2014-10-19 09:47:32]
[url]http://medicine-opera.com/2014/10/le-nozze-di-figaro-in-hd/;Medicine & Opera[/url] … In summary, this was a fist rate performance of one of opera greatest masterpieces… Written by Neil Kurtzman

523 Haandel 2014-10-22 20:16:20 [Válasz erre: 519 Fidelio 2014-10-19 09:47:32]
Renate Wagner [url]http://www.der-neue-merker.eu/new-york-die-met-im-kino-le-nozze-di-figaro;Die Met im Kino: LE NOZZE DI FIGARO[/url]

522 Héterő 2014-10-22 15:50:35 [Válasz erre: 521 parampampoli 2014-10-22 07:52:55]
Összefoglalva: It was an understudy’s performance, which is not something that belongs on the Met’s stage on opening night. :-)

521 parampampoli 2014-10-22 07:52:55 [Válasz erre: 519 Fidelio 2014-10-19 09:47:32]
Ezt találtam egyedül, de nem tudok angolul. Remélem, neked azért érdekes lesz. -:) http://observer.com/2014/09/james-levines-figaro-and-the-mets-opening-night-make-for-a-bad-marriage/

520 IVA 2014-10-22 02:59:07 [Válasz erre: 494 Búbánat 2014-09-24 23:23:26]
[url]http://szinhaz.hu/opera/58074-politikusok-is-tuntetnek-a-met-antiszemitanak-titulalt-darabja-ellen;Bővebben[/url]

519 Fidelio 2014-10-19 09:47:32
Remélem jelenik meg valamilyen kritika a tegnapi Figaróról. Egyszerűen fantasztikus volt. Nekem nagyon tetszett. Kitűnő hangokat, megoldásokat hallhattam-láthattam.

518 ladislav kozlok 2014-10-16 14:10:20 [Válasz erre: 500 parampampoli 2014-10-14 11:20:52]
Nagyon szepen koszonom.

517 Búbánat 2014-10-16 13:59:44 [Válasz erre: 515 lujza 2014-10-16 00:41:18]
Köszönöm a helyesbítésed.

516 Bambu 2014-10-16 13:52:13 [Válasz erre: 515 lujza 2014-10-16 00:41:18]
Valóban félreérthető voltam, az interjú alanyára gondoltam, nem a háttérben gyakorlókra.

515 lujza 2014-10-16 00:41:18 [Válasz erre: 508 Búbánat 2014-10-15 15:49:12]
Most tényleg Abdrazakov lesz Figaro. De Luciccal Calleja gyakorolta a vívás jelenetet, furcsálltam is, hogy nincs ez már a kisujjukban (nem volt túl bonyolult).

514 Bambu 2014-10-15 23:29:16 [Válasz erre: 508 Búbánat 2014-10-15 15:49:12]
Bocsánat, de Ildar Abdrazakov volt, nem Ildebrando d'Arcangelo.

510 parampampoli 2014-10-15 16:29:03 [Válasz erre: 507 Heiner Lajos 2014-10-15 15:48:03]
-:))))

509 telramund 2014-10-15 15:51:40 [Válasz erre: 504 Heiner Lajos 2014-10-15 14:37:34]
Lucic nagyszerű volt anno a miskolci operafesztiválon. Aztán sztárolni kezdték és sokat vállalt.Egy hosszabb ideig nem is énekelt. De azért még elmegy most is,ha összeszedi magát.De a hangkopás mindenkit előbb ,utóbb elér.És,ha ezt elnézzük sokaknak ,nézzük el neki is.

508 Búbánat 2014-10-15 15:49:12 [Válasz erre: 505 Fidelio 2014-10-15 15:06:56]
A Macbeth szünetében interjú készült Marlis Petersen és Ildebrando d'Arcangelo énekesekkel is, akik a Le Nozze di Figaro-ban alakítják Susanna és Figaro szerepét – előzetesen, egy bejátszott részletben együtt láthattuk őket énekelni a darabban. A beszélgetés után d'Arcangelo nem távozott azonnal; ha jól láttam, a háttérben odament néhány ott tartózkodó személyhez is tréfálkozni. Lehet, hogy nem ő volt, de Lucichnak (Macbeth alakítója) mintha besegített volna a vívás gyakorlásában: az utolsó felvonásban sorra kerülő párviadal „koreográfiáját” próbálták ketten…

507 Heiner Lajos 2014-10-15 15:48:03 [Válasz erre: 506 parampampoli 2014-10-15 15:45:37]
Miért, az I. jelenést már kiosztották? Szegeden szintén basszus(féle), Kiss András énekelte, á la Galgóczy.

506 parampampoli 2014-10-15 15:45:37 [Válasz erre: 505 Fidelio 2014-10-15 15:06:56]
D'Arcangelonak a Macbethben nincs szerep.

505 Fidelio 2014-10-15 15:06:56 [Válasz erre: 499 ladislav kozlok 2014-10-14 10:42:22]
Én egy Figaroban láttam-hallottam együtt Netrebko-val Ildebrando d'Arcangelo-t. Igaz az kicsit más karakter, de szerintem jó páros volt.

504 Heiner Lajos 2014-10-15 14:37:34 [Válasz erre: 503 parampampoli 2014-10-15 14:02:01]
Lucic Rigolettoja miatt ugrottam ki egyszer a Metbe (nem tegnap volt, ma már nem mennék el miatta), lemondta, akkor debütált beugrással helyette Ganidze - hát...

503 parampampoli 2014-10-15 14:02:01 [Válasz erre: 502 chenier 2014-10-15 10:18:54]
Nem, nálunk Gazale énekelt Nabuccot, valóban harmatgyengén. Előre, utána Bécsben ugyanúgy. Ganidzét csak Bécsben láttam, Nabuccóként, ő se volt jobb egy szikrával se.

502 chenier 2014-10-15 10:18:54
A legnagyobb globális problémának én a rossz hangképzést, a rossz ének tanítást tartom! Nincsenek igazi mesterek és a hangokhoz értő dirigensek is eltávoztak. Az énekesek többsége nincs tisztában azzal, hogy mire való a hangjuk, az impresszáriókat pedig csak a pénztár csengés érdekli. Ganidze pár évvel ezelőtt Nabuccózott nálunk, harmatgyenge alakítást nyújtva.

501 telramund 2014-10-15 10:00:56
A bariton a legnagyobb probléma?Hát tény Bastianinik,Warrenek,Herleak,Taddeiek,Cappuccillik,Brusonok,Svédek legfeljebb részletekben léteznek. De egyéb hangfajnál sincs olyan nagy bőség. Basszusok pedig merre vagy egy igazi mezzó?Szopránnal jobbal-rosszabbal lehet Dunát rekeszteni,de abból is csak a líraiból van sok.Ütős drámai rém ritkán hallható.

500 parampampoli 2014-10-14 11:20:52 [Válasz erre: 499 ladislav kozlok 2014-10-14 10:42:22]
Jelenleg az operavilágban a bariton hangfaj a legproblematikusabb, az olasz hősbariton pedig azon belül is leginkább az. A veterán Nucci, az érdemtelenül sztárolt Gagnidze, a félig hangját vesztett Lucic, az ebben a fachba kiránduló, de állandóan csődöt mondó Hampson - általában őket látni mindenütt. Sokan Hvorostovskijt mondanák talán, de élő élményeim alapján ő is igen messze áll az egykori nagy hősbaritonoktól és a szerep megkövetelte ideális hangtól. Pár éve lehetett találkozni Andrej Dobber nevével, de egy ideje ő is eltűnt, akárcsak Roberto Frontali. Elég sok név így együtt, de hogy Netrebko méltó partnerei lennének... azt nem hiszem.

499 ladislav kozlok 2014-10-14 10:42:22 [Válasz erre: 495 parampampoli 2014-10-11 23:31:55]
Kedves parampampoli, szerinted ki lenne melto partnere Netrebkonak ebben az operaban ?

498 Cilike 2014-10-12 16:14:28 [Válasz erre: 497 parampampoli 2014-10-12 16:03:47]
Nem kötözködni akartam ám, csak olyan háklis vagyok. :-)

497 parampampoli 2014-10-12 16:03:47 [Válasz erre: 496 Cilike 2014-10-12 07:07:50]
Köszi a pontosítást! (A kottát már régen láttam, és valahogy egy kereszttel módosított hangra emlékeztem.)

496 Cilike 2014-10-12 07:07:50
Az a cisz desz. (Enharmonikus, de más hangnem.)

495 parampampoli 2014-10-11 23:31:55
Sokan azt gondolták is, mondták is, hogy Netrebkónak korai még Lady Macbeth. Nem tagadom, hogy bennem is sok volt a kétely, kell-e, most kell-e, kell-e egyáltalán neki ezt énekelnie. A ma esti MET-mozis közvetítésben engem végképp meggyőzött, hogy igen, kellett, és ha kellett, most volt érdemes, igazi virágkorában. Mert most nem egyszerűen hibátlanul, hanem nagyszerűen, lenyűgözően tette. Belépett életem nagy Lady Macbethjeinek sorába, elsősorban fantasztikus hangszépsége miatt. Minden regiszterben, a legmagasabb régiókban is ugyanazzal a színnel, gömbölyűen, puhán és csengőn szól. Nem túloz, a mély regisztert sem erőlteti, ezért egy-egy ponton kicsit kevesebb a drámai erő, mint a nagy drámai szopránok Ladyjében, de ezért bőven kárpótol, ha kell kárpótolni egyáltalán bármiért is, a koloratúrák csillogásával, az Alvajáró-jelenet ciszének halálosan könnyed, káprázatos, tényleg lélegzetelállító intonálásával. És az egész alakítás sugárzó színpadra termettségével. Nagy énekesnő, korunk kevés igazán nagy énekes művészének egyike. (Csak a szünetben ne adjon nyilatkozatot, mert azzal majdnem sikerült lerombolni minden illúziót. Ugyanaz a lehetetlen, erőltett, vihogás, bohockodás, amit ilyen esetekben Villazon csinált mindig, és szokott csinálni most is.) Ez az este valóban minden pillanatában Netrebkóról szólt, még akkor is, amikor nem volt színpadon. A többiek tisztes produkciót nyújtottak, meg se közelítve a díva színvonalát. Ez különösen igaz Zelko Lucicra, akitől a szünetben azt kérdezték, mi változott az elmúlt 7 évben, mióta a szerepben debütált a MET-ben. Mondhatta volna, hogy hát, azóta elvesztettem akkori hangomat -- persze nem ezt mondta. És nem is vesztette el teljesen, mert tavalyi Scala-évadnyitós Germont-jánál jobb volt, abban ugyanis énekelni kell, ebben meg ordított, mint egy halálra ítélt. Nyitott magasságokkal, nagyon rossz pozícióban lévő hanggal, az áriára le is fáradt alaposan. Hogy miért nem tetszett, azt az érti meg igazán, aki látta Lucic 2007-es frenetikus Macbethjét Guleghinával a Met-ből és kb ugyanabban az időben énekelt drezdai Rigolettóját. Az a hang már eltűnt - volt, nincs. Calleja a MET ismertető szerint olyan tenorok utódja, mint Björling és Caruso. Hát utódja olyan értelemben, hogy ők is énekeltek a MET-ben egykoron, másban semmiben. Calleja sokat javult 10-12 évvel ezelőtti önmagához képest, mikor párszor végig kellett néznem embertelen kínú gyötrődését a Puritánok Arturójának szerepében Bécsben és Berlinben, a hangja nagyobb lett, magassága biztos, csak a középhangok szapora, kecskés vibrátóját nem sikerült kiküszöbölnie. De ma kétségtelenül a jobb tenorok közé tartozik. Ilyen ugyanis a kínálat: ez van. Tenorban is, basszusban is. René Pape például: egy "basszus", akinek csak a mély hangokon van problémája. (Basszus?) A hangmérnökök igyekeztek is azonnal segítségére sietni, és felhangosítani, áriája olyan volt, mintha valaki fel-le tekergette volna a hangerőgombot.

494 Búbánat 2014-09-24 23:23:26
MÜPA tájékoztatása: „A Metropolitan Opera a 2014/15-ös évadra meghirdetett előadásai közül törölte John Adams: Klinghoffer halála című operáját és helyette a MET Live in HD sorozatban (is) új előadást hirdetett meg, az eredetitől eltérő időpontra, november 22-ére. Így láthatják ezen a napon a világ többszáz városában Rossini: A sevillai borbély című vígoperájának élő közvetítését Isabel Leonard, Lawrence Brownlee és Christopher Maltman főszereplésével. A törölt előadásra jeggyel rendelkező vendégek számára a megváltott jegyek helyett – az eredetileg választott ülőhelyekre, az eredetivel megegyező áron – cserejegyet biztosítunk.”

493 Búbánat 2014-08-11 17:33:06
[url] http://www.fidelio.hu/zenes_szinhaz/hirek/megszunhetnek_a_met_kozvetitesei; Megszűnhetnek a Met közvetítései [/url] • 2014. augusztus 8. - • (sze) - • Fidelio/MTI - „Véget érhet az előadások élő digitális közvetítése a Metropolitan Operából, ha a szövetségi közvetítőnek nem sikerül megoldást találnia a New York-i operaház vezetői és az alkalmazottak között kialakult egyre élesedő bérvitára.”

492 telramund 2014-07-14 13:58:13 [Válasz erre: 491 Bambu 2014-07-13 16:51:07]
Az Olga Peretyatko férje vezényel.

491 Bambu 2014-07-13 16:51:07
A kieső közvetítés pótlása: Il Barbiere di Siviglia Saturday, November 22, 2014 Cast Conductor: Michele Mariotti Rosina: Isabel Leonard Count Almaviva: Lawrence Brownlee Figaro: Christopher Maltman Dr. Bartolo: Maurizio Muraro Don Basilio: Paata Burchuladze

490 Bambu 2014-07-09 13:53:26 [Válasz erre: 489 telramund 2014-07-09 10:10:24]
Szerinted kit bántottam meg a cikk tartalmának rövid összefoglalásával és a cikk belinkelésével?

489 telramund 2014-07-09 10:10:24
Változások a novemberi Metropolitan-közvetítésekben 2014. június 19. A Metropolitan Opera közleményben jelentette be, hogy a 2014/15-ös szezon MET Live in HD programjában a november 15-ére meghirdetett közvetítés műsora megváltozik: John Adams Klinghoffer halála című operája helyett más előadást tűznek műsorra. Az új program meghirdetése a közeljövőben várható, melynek időpontjáig szíves türelmüket kérjük. MÜPA közlemény részlet.Ez egy szimpatikusabb megfogalmazás.És senkit sem bántó!

488 Bambu 2014-07-09 06:44:31
A növekvő antiszemitizmus miatt törölték a Klinghoffer halálát a közvetítések közül. Rövidesen bejelentik mi és mikor lesz helyette. http://www.theguardian.com/music/2014/jun/18/new-york-metropolitan-opera-cancel-death-of-klinghoffer-simulcast

487 Búbánat 2014-06-21 18:10:41 [Válasz erre: 401 Búbánat 2013-02-22 11:20:54]
Most jött ki DVD-n a Stuart Maria! New York, Metropolitan Opera, 2013 Benini - DiDonato, Polenzani, Van der Heever,Rose, Hopkins, Zifchak Warner Music





A lapunkban megjelent szövegek a Café Momus, vagy a szerző kizárólagos szellemi tulajdonát képezik és szerzői jog védi őket.
A szerkesztőség külön, írásos engedélye nélkül mindennemű (részben vagy egészben történő) sokszorosításuk, felhasználásuk, kiadásuk és terjesztésük tilos.