vissza a cimoldalra
2020-02-27
részletes keresés    Café Momus on Facebook rss
Bejelentkezés
Név
Jelszó
Regisztráció
Legfrissebb fórumaink
Olvasói levelek (11466)
A csapos közbeszól (95)

Társművészetek (1598)
Nemzeti Hangversenyterem - és más helyszínek (4559)
Operett a magyar rádióban (1949-től napjainkig) (3703)
Pantheon (2544)
Kórusművek (113)
Kórusok, kórusművek, karéneklés (116)
Az énekkar mint közösség (31)
Franz Schmidt (3543)
Házy Erzsébet művészete és pályája (4695)
Kemény Egon zeneszerző (Wien, 1905 - Budapest, 1969) (1876)
Eiffel Műhelyház – Bánffy terem (131)
Élő közvetítések (8411)
Jacques Offenbach (480)
Natalie Dessay (1805)
Momus-játék (5796)
Plácido Domingo (921)

Fórumok teljes listája
Impresszum

megjelenteti:
Café Momus Egyesület
adószám:
18240531-1-43

apróhirdetés feladása:

730   operaisiásza • előzmény728 2019-08-14 16:13:46

...és a tornaszobában is. A szereposztó dívány és a matrac,

Egyébként érdekes egybeesés, hamár egyszer bukott Gonáth, akkor bukjon Domingü ia. Perasaze egyikről sincs még megdönthetetlen bizonyíték.Addig csak találgatás. Majd ha a valós áldozatok kiállnak a nyilvánosság elé. De arra szerintem felesleges várnunk. A dívány és a matrac megőrzi a titkot.

 

728   Franca • előzmény724 2019-08-14 15:44:54

Csakhogy ez a történet nem a szexuális szabadosságról, vagy a délvidéki férfi heves vérmésékletéről szól. Ha egy nővel a vele egyenrangú kollégája viselkedik kéretlenül zaklatóan, akkor egyszerűen lerázza, ellöki, visszautasítja. Azonban ha a délvidéki vagy bármely férfi felette áll a ranglétrán, befolyásos, vagy akár vezető pozícióban van, a visszautasítás az áldozat karrierjébe kerülhet.  Ezt nagyon is jól tudja a délvidéki férfi és kihasználja. És akkor már hatalommal, befolyással való visszaélésről beszélünk. Ugyanez volt a probléma Levinnel, Martonnal, Weinsteinnel, Kerényivel és sorolhatnám.  A szereposztó dívány. 

724   andy • előzmény721 2019-08-14 13:40:01

Én úgy emlékszem, hogy a 60-as évek végétől a szexuális szabadság volt világszerte divatban, pontosabban a szexuális szabadosság. Domingo egy abszolút világsztár volt, ráadásul egy kifejezetten megnyerő, "szép" férfi. Gondolom, hogy körüldongták a nők, szakmán belüliek és kívüliek egyaránt. És ő élt, élhetett az alkalommal-alkalmakkal. Erkölcsileg ez persze problematikus, de hát ez volt a trend (gondolom erre utalt ő is), sokan ezt csinálták, és a társadalmi megítélés megengedő volt. A kérdés az, hogy hol van a határ, mi az, ami belefér egy délvidéki férfi udvarlásába, heves udvarlásába, és mi az, ami már szexuális zaklatásnak minősül? Egyáltalán, hogyan lehet definiálni a szexuális zaklatást, és ha már definiáljuk ezt, akkor ez a definició változhat-e idővel, ugyanazt jelenti-e most, és ugyanazt jelentette-e 40 évvel ezelőtt?  Domingo az ebéd alatt fodossa az ügyeletes primadonna kezét és az abrosz takarásában megfogja a térdét? 

Elég furcsán alakul a világ. Dőljünk hátra és érdeklődéssel figyeljük, hogyan csinálnak ki egy 78 éves öregembert, a XX. század egyik legnagyobb énekesét.

Esetleg ne csak az előadásait töröljük, hanem zúzzuk be az összes lemezét, DVD-jét, töröljünk ki minden vele kapcsolatos információt, mintha nem énekelt volna és nem is élt volna soha.

721   nickname 2019-08-14 11:30:26

Csakk azt nem értem:

Miért harminc én után derül ez ki? Vagy több, mint harminc év után.

Ha a művészvilág tudta, akkor miért hallgatott? Ha köztudomású volt? Vétkesek közt cinkos, aki néma.

A metoo sem magyarázat erre, mert ez ahhoz képest is fáziskéséssel került terítékre. Dominga egyébként nem tagadott egyértelműen, csak az "nyugtalanítónak és pontatlannak nevezte a nők által elmondott történeteket. Majd hosszabban azt is kifejtette, harminc éve még mások voltak a társadalmi normák, mint ma. Mint fogalmaz, aki ismeri, tudja, hogy nem olyan ember, aki bárkit is megsértene vagy megbántana." - na azért Domingo reakciója is gáz, ezzel a akkor mások voltak a társadalmi normákkal.

Akkor ennyi erővel háború esetén tök normális, ha katonák fiatal nőket erőszakolnak meg és fosztogatnak - nem kell ellenük fellépni, mert minek?

Műsorajánló
Mai ajánlat:
16:00 : Budapest
Bartók Béla Nemzeti Hangversenyterem

"Orgona Expedíció'

19:00 : Budapest
Erkel Színház

ROSSINI: Olasz nő Algírban

19:00 : Budapest
Óbudai Társaskör

Orosz Zoltán (harmonika)

19:30 : Budapest
Zeneakadémia, Nagyterem

Amadinda Ütőegyüttes: Bojtos Károly, Holló Aurél, Rácz Zoltán, Váczi Zoltán
Nemzeti Filharmonikus Zenekar
Vezényel: Karen Kamensek
"A gyermekkor álmai"
BRITTEN: Simple Symphony, op. 4
TAKEMITSU: From me flows what you call Time
WALTON: 1. (b-moll) szimfónia
19:00 : Győr
Richter Terem

Győri Filharmonikus Zenekar
Vezényel: Káli Gábor
BARTÓK: Magyar parasztdalok, BB 107
DVOŘÁK: A vízimanó - szimfonikus költemény, op. 107
SCHUMANN: I. (B-dúr) “Tavaszi” szimfónia, op. 38
A mai nap
született:
1921 • Szőllősy András, zeneszerző († 2007)
1935 • Mirella Freni (Fregni), énekes († 2020)
1937 • Begányi Ferenc, operaénekes († 2000)
1947 • Gidon Markovics Kremer, hegedűs
1970 • Patricia Petibon, énekes
elhunyt:
1887 • Alekszandr Porfirjevics Borogyin, zeneszerző (sz. 1833)
2013 • Van Cliburn, zongoraművész (sz. 1934)