vissza a cimoldalra
2018-07-17
részletes keresés    Café Momus on Facebook rss
Bejelentkezés
Név
Jelszó
Regisztráció
Legfrissebb fórumaink
Mi újság a Magyar Állami Operaházban? (60950)
Momus társalgó (6347)
Nemzeti Hangversenyterem - és más helyszínek (4053)
Társművészetek (1259)
Milyen zenét hallgatsz most? (24997)
Haladjunk tovább... (213)
Kedvenc előadók (2821)
A komolyzene jelene és jövője Magyarországon (2277)
Kedvenc művek (143)
Kedvenc felvételek (148)

Olvasói levelek (11286)
A csapos közbeszól (95)

A magyar zenei élet elfeledett vagy kevéssé ismert művészei (940)
Erkel Színház (9427)
Operett, mint színpadi műfaj (3634)
Operett a magyar rádióban (1949-1990) (2805)
Balett-, és Táncművészet (5528)
Házy Erzsébet művészete és pályája (4306)
Palcsó Sándor (220)
Kemény Egon zeneszerző (Wien, 1905 - Budapest, 1969) (1441)
Mi újság a Szegedi Nemzeti Színházban? (2603)
Élő közvetítések (7302)
Jonas Kaufmann (2260)
Erkel Ferenc (1048)
Franz Schmidt (3154)
Kimernya? (2722)
Évfordulók, jeles napok, születésnapok etc. (742)
Lehár Ferenc (636)

Fórumok teljes listája
Impresszum

megjelenteti:
Café Momus Egyesület
adószám:
18240531-1-43

apróhirdetés feladása:

6536   lujza • előzmény6534 2017-08-13 00:30:01
Én csak hallottam az előadást, de talán jobb is így. Csodálom Netrebko hangját, technikáját, de ez a szerep nem illik a karakteréhez (vagy a karaktere a szerephez), egyszerűen nem hiszem el neki. Büszke, kissé erőszakos hősnőt hallok, nem egy megtört, megalázott rabszolgalányt. Ugyanaz a bajom, ami az Elzájával is. Inkább Ortrudot, majdhogynem Amnerist énekelhetne. Olyan sötét a hangja, hogy néha alig különbözik Amnerisétől. Meli eléggé elszúrta a Celeste Aida végét, és igyekezett öblösíteni, de egyébként nem volt olyan rossz, bár egyetértek, Fekete Attila sokkal jobb nála. Nekem Semenchuk tetszett. És a mély hangok közül Tagliavini.
6534   telramund • előzmény6533 2017-08-12 22:39:37
Azzal kezdeném ,hogy ez az Aida nem az én Aidám.Ennél az előadásnál nem is tudom hányszor láttam jobbat.Voltak jó mozzanatai,de egészében valami unalom lengte át.A rendezésről nem kívánok írni.Elment.Egyébként is egy szír nő munkája és nem illenék kritizálni.De azt azért megjegyzem,hogy nem értem Ramfisz miért volt Doszifejnek öltöztetve, aztán ,amikor a Nílus parton jött Amnerissel olyan volt,mintha Márfa jönne Doszifejjel az óhitúek közé.
Muti nagy karmester és kotta hű.Igen de ahhoz énekesek kellenek.Látszólag akadt is.Mégis a sok piano, pianissimo nem midig úgy került interpretálva,ahogy kell.Szóljon csak valaki Kaufmann Radamesére még egy rossz szót.Meli Radamese: hát Fekete Attila százszor jobb ebben a szerepben.Aztán a jelentéktelen hang mellett,semmitjelentő játék.Netrebko?Hát nagyon vissza kell fognom magam.Nekem nem Aida.Eleve az elején meg sem ismertem ,hogy ő énekel.Aztán amikor elkezdi trapéz ajaknyíláson nyomni a hangokat a hangszíne is megváltozik.A második felvonásban
és harmadikban is voltak szép pillanatai,de nem érzem,hogy kedvelné ezt a szerepet.A második felvonás fináléjában Semenchuk mellett nem is lehetett hallani.Semenchuktól is többet vártam.Az Aidával való duettben már érezhető volt,hogy ott van,aztán már nem volt semmi baj.Káprázatos Amneris képet csinált.Luca Salsi nekem Amonasronak kevés.Beloszelszkij Ramfisa szólt,igaz nem nagyot.Az előadás végére sem változott a véleményem.Ez biztos kiveri a biztosítékot.De én többet vártam, főleg a hatalmas marketing után!
6533   Haandel 2017-08-12 14:27:54
Salzburger Festspiele
Verdi: Aida
12.8.2017 | 19:30 | Ö1
19:30 | BR-Klassik
20:15 | ORF 2
21:15 | Arte

Anna Netrebko (Aida), Roberto Tagliavini (Der König), Francesco Meli (Radames), Ekaterina Sementschuk (Amneris), Dmitry Belosselskiy (Ramfis), Luca Salsi (Amonasro) u.a.

Konzertvereinigung Wiener Staatsopernchor, Wiener Philharmoniker; Dirigent: Riccardo Muti

(25.8.2017 | 23:00 | ZDF)
Műsorajánló
Mai ajánlat:
Nincs mai ajánlat
A mai nap
született:
1960 • Dawn Upshaw, énekes
elhunyt:
1998 • Lamberto Gardelli, karmester (sz. 1915)