vissza a cimoldalra
2019-09-16
részletes keresés    Café Momus on Facebook rss
Bejelentkezés
Név
Jelszó
Regisztráció
Legfrissebb fórumaink
Olvasói levelek (11438)
A csapos közbeszól (95)

Társművészetek (1398)
Opernglas, avagy operai távcső... (20301)
Évfordulók, jeles napok, születésnapok etc. (832)
Milyen zenét hallgatsz most? (25042)
Élő közvetítések (8124)
Hozzászólások a Momus írásaihoz (7212)
Pantheon (2385)
A nap képe (2153)
Nemzeti Hangversenyterem - és más helyszínek (4381)
Magyar Televízió opera-, balett- és operett közvetítései - hazai produkciók (1352)
Mi újság a Magyar Állami Operaházban? (61894)
Kedvenc előadók (2840)
Kemény Egon zeneszerző (Wien, 1905 - Budapest, 1969) (1752)
Franz Schmidt (3420)
Simándy József - az örök tenor (623)
Operett, mint színpadi műfaj (4058)

Fórumok teljes listája
Impresszum

megjelenteti:
Café Momus Egyesület
adószám:
18240531-1-43

apróhirdetés feladása:

101   oberon • előzmény99 2007-10-23 13:59:03
Sesto, köszönöm a konkrét példával illusztrált megerősítést. Úgy gondolom, sok szempontból lehet kritizálni Hamari Júlia interpretációit is, mint mindenkiét, de pont technikai szempontból?
És pont Bartolit állítani vele szembe, ellenpéldának?
Hamari az, aki hosszú évek kitartó munkájával olyan koloratúr technikát fejlesztett ki, amely etalon lehetne bármelyik hangfajú énekes számára.
És még most, 60 fölött is képes bemutatni, a hangja teljesen intakt, csepp lebegés sincs. Mindenki igazolhatja szavaimat, aki egyszer is részt vett bármelyik mesterkurzusán az utóbbi években.
99   Sesto 2007-10-23 12:37:39
....visszahallgatva Hamari Júlia áriaválogatását -annak ellenére- hogy remek énekesnönek tartom, mégis egy ilyen áriaválogatás sosem nyújthat abszolút hiteles és objektiv képet egy énekemüvész nagyságáról, tehetségéröl, müvészetének nagyságáról - mégis ha már az emberi hang varázsáról beszélünk, akkor nem hagyhatom ki, hogy Hamari kifejezetten a Mozart-áriák tolmácsolásában verhetetlen; szó sincs \"mahinációról\" - fiatalkori felvételekröl van szó, a voce kifejezetten kiegyenlitett (\"aus einem Guss\"), stilisztika is nagyon helyén etc.
(Ja és a Gluck \"Orfeo\" részletek szintén a CD legjobb részét alkotják!)
Műsorajánló
Mai ajánlat:
17:00 : Budapest
Szent István Bazilika

Virágh András (orgona)

19:00 : Budapest
Óbudai Társaskör

Meláth Andrea tanszékvezető növendékei:
Topolánszky Laura, Fenyvesi Gabriella, Erdős Róbert, Gulyás Bence, Katoh Hiroko, Finszter Eszter, Tuznik Natália, Alter Katalin
Harazdy Miklós, Szabó Ferenc János (zongora)
Schubertiáda - A dal mint műfaj különböző korokban - Zenés, prózai este zeneakadémistákkal

19:30 : Budapest
Budavári Mátyás-templom

5 éves az Örökifjú Zenebarátok Kórusa
Pitoni, Arcadelt, Praetorius, Mozart, Miskinis, Kodály, Kayamar művei

19:30 : Budapest
BMC Koncertterem

Ligeti Ensemble & Concerto Budapest & Rácz Zoltán
ELLIOTT CARTER: Two Controversies and a Conversation
ELLIOTT CARTER: Klarinétverseny
CHARLES IVES: III. (The Camp Meeting) szimfónia
A mai nap
történt:
1966 • A Lincoln Centerbe költözött a Metropolitan Opera House
született:
1098 • Hildegard von Bingen († 1179)
1887 • Nadia Boulanger, zeneszerző és tanár († 1979)
elhunyt:
1782 • Farinelli (Carlo Broschi), kasztrált énekes (sz. 1705)
1977 • Maria Callas, énekes (sz. 1923)