Bejelentkezés Regisztráció

Ildebrando D’Arcangelo


228 parampampoli 2009-08-12 10:35:04 [Válasz erre: 227 Franca 2009-08-11 09:25:22]
Ez pontosan így van. D'Arcangelo hangja ahhoz a tipushoz tartozik, amelyiket minél messzebbről hallod, annál kisebbnek hallatszik. Nagyon "fonogén" hang, felvételen "hű, milyen nagy, milyen , sötét, milyen tökös" benyomást kelt, de ha a földszint 10. soránál hátrább ülsz, alig hallod. Nem beszélve az erkélyről! Rengeteg ilyen énekes, énekesnő van, akik nem tökéletesen pozicionált, projektált, fókuszált hangon énekel, nem használja ki a maszk rezonanciáit, ergo nagy teremben elvesznek. Szobában, mikrofonban óriási, kivülről majdnem nulla. És ott van az ellentét is: vannak akik lényegében kicsi, de tökéletesen helyezett hanggal énekelnek, és az erkély utolsó sorában is úgy hallatszanak, mintha a füledbe énekelnének. (Pl. Caballé pianói a pocsék akusztikájú Kongresszusi Központban 1990-ben!!!)

227 Franca 2009-08-11 09:25:22 [Válasz erre: 221 bcn 2009-08-10 16:39:28]
Gondolom, attól is függ, hogy ki hol ült. A második emeleten bizony alig volt hallható, holott a többiek jól szóltak, az együttesekben eltűnt. Engem nagyon zavart, csalódást jelentett, mert a CD-n, a youtube-on szerettem. Tényleg igaz az, hogy élőben kell valakit hallani ahhoz, hogy véleményt lehessen mondani róla.

226 Cilike 2009-08-10 17:39:32
Ügyi vagy.

225 bcn 2009-08-10 17:20:49 [Válasz erre: 222 bcn 2009-08-10 16:41:37]
[url]http://www.youtube.com/watch?v=OBbA3-srRVA&feature=related;ÍGY?[/url]

224 Cilike 2009-08-10 17:02:26
Kihagyod a cím utáni részt, ami a ;megjelenítendő szöveg. Szóval, ahova bemásoltad az url-t, utána ezt kell beírni.

223 bcn 2009-08-10 16:53:26
OFF Bocsánat valaki megmondaná, miért nem vagyok képes url-t készíteni???? alább látható, hogy cisnáltam és követtem az utasítást... de nem sikerül. Tudom, hogy béna vagyok, csak szeretném jól csinálni...

222 bcn 2009-08-10 16:41:37 [Válasz erre: 218 parampampoli 2009-08-10 13:42:59]
Ha megfigyelted (volna) a video egy lemezfelvételről van. MÁs énekestársa is befogja néha a fülét... [url]http://www.youtube.com/watch?v=OBbA3-srRVA&feature=related[/url] ha ez számít...

221 bcn 2009-08-10 16:39:28 [Válasz erre: 220 Franca 2009-08-10 16:15:38]
Én is ott voltam. Szerintem meg nem volt kevés. De én a káposztafőzeléket se szeretem, valaki meg igen. :)

220 Franca 2009-08-10 16:15:38 [Válasz erre: 216 violentino 2009-08-10 11:02:27]
Én élőben is hallottam a Müpában, kevés volt Don Giovanninak.

219 parampampoli 2009-08-10 13:52:00 [Válasz erre: 216 violentino 2009-08-10 11:02:27]
Egy gyönyörű, nagy hang fantasztikus élmény, de ezekből sajnos egyre kevesebb van. És nem csak bariton fachban, hanem mindenben. Lassan bizonyos operák előadhatatlanokká válnak, mert a főszerepek még nemzetközileg sem kioszthatók. (Aki hallotta a fiatal Martont Turandot áriájában valahol, vagy Guleghina Abigéljét csúcsformában, Ilosfalvy féktelen hangi áradását, tudja mire gondolok.) Persze kisebb hangok is rabul tudnak ejteni, pl Bruson sose volt egy hangorkán, de úgy énekelt, frazírozott, hogy a székről is leesett a hallgató. D'Arcangelo egy nem csúnya színű, de nem optimálisan pozicionált kis hang, amelyiknek a Mozart-zenekarral nincs gondja, de a hangja a zenekar növekedésével egyenes arányban tűnik mögötte egyre kisebbnek. És sajnos nagyon gyakran eltéveszti a méretet, és a magáénál jóval nagyobg ruhába akar bújni.

218 parampampoli 2009-08-10 13:42:59 [Válasz erre: 215 miketyson 2009-08-10 10:55:30]
De, arra való, de régen rossz, ha egy énekesnek csak akkor van kontrollja a hangszere felett, ha kívülről kell hallania magát. És mit fog csinálni, ha majd egyszer egy rossz akusztikájú teremben kell énekelnie? És a színpadon is majd a füléhez szorított kézzel fog énekelni? Ezek mankók, amelyekhez jobb nem hozzászokni, mert később nem lesz könnyű eldobni őket. (Vannak énekesek/énekesnők, akik színpadon is megengedik maguknak ezt a fülreszorítósdit, hát...elég bizarr látvány, mondhatom!)

216 violentino 2009-08-10 11:02:27 [Válasz erre: 213 parampampoli 2009-08-10 10:36:33]
Van Don Giovanni cd-m Ildebrando D'A-val. Abban nekem is tetszik,élőben még nem hallottam, ezért nem alkotok véleményt. ezért elhiszem annak aki élőben hallotta már, hogy kevés lehet.Nem tudom de nem mindig a nagy hangok ejtenek rabul, nélam relativ.Kevés hanggalis lehet jó alakitást nyujtani (szerintem) Hiába, valahogy kihalofélben vannak a nagy bariton egyéniségek.(Bruson,Milnes, Cappuccilli, Zancanaro)

217 violentino 2009-08-10 11:02:27 [Válasz erre: 213 parampampoli 2009-08-10 10:36:33]
Van Don Giovanni cd-m Ildebrando D'A-val. Abban nekem is tetszik,élőben még nem hallottam, ezért nem alkotok véleményt. ezért elhiszem annak aki élőben hallotta már, hogy kevés lehet.Nem tudom de nem mindig a nagy hangok ejtenek rabul, nélam relativ.Kevés hanggalis lehet jó alakitást nyujtani (szerintem) Hiába, valahogy kihalofélben vannak a nagy bariton egyéniségek.(Bruson,Milnes, Cappuccilli, Zancanaro)

215 miketyson 2009-08-10 10:55:30
Az nem csak arra való, hogy önmagát jobban hallja?

214 parampampoli 2009-08-10 10:38:27 [Válasz erre: 212 frushena 2009-08-10 10:34:36]
Fülhöz tett kézzel énekel végig - énektechnikailag igen rossz jel !

213 parampampoli 2009-08-10 10:36:33 [Válasz erre: 211 violentino 2009-08-10 10:30:08]
Egyáltalán nem hinném, hogy jó hang. Mozartban OK, de egyébként szinte mindenben kevés. Élőben különösen, de még felvételen is. A Carmen Escamillojaként Londonban is, Bécsben is olyan volt, mint egy torreádor-növendék, a barcelonai Lucrezia Borgiában pedig alig hallatszott, magas hangok nélkül.

212 frushena 2009-08-10 10:34:36 [Válasz erre: 211 violentino 2009-08-10 10:30:08]
[url]http://www.youtube.com/watch?v=UIk7jLRtCbI;Vivaldi : Bajazet - 'Dov'e la figlia'[/url]

211 violentino 2009-08-10 10:30:08 [Válasz erre: 205 miketyson 2009-08-08 15:16:26]
Ennyire rémes lenne? Pedig nagyon jó hang,esetleg technikailag nem neki való?

210 frushena 2009-08-09 22:53:59 [Válasz erre: 207 parampampoli 2009-08-09 18:37:23]
Vivaldi : Bajazet

209 macskás 2009-08-09 22:43:01 [Válasz erre: 194 Búbánat 2009-03-26 21:34:28]
Ez a cikk szerepel az Operamagazinban is

208 miketyson 2009-08-09 22:40:01
Technikailag rendben van...

207 parampampoli 2009-08-09 18:37:23 [Válasz erre: 204 Sesto 2009-08-08 14:53:05]
Végig nem bírnám hallgatni. Felvételen talán jobb, mint élőben, amikor is többször is borzalmas csalódás volt. Ezekhez az áriákhoz gyönyörű hang és perfekt technika kell, de az úr egyikkel se bír.

206 macskás 2009-08-08 17:01:25 [Válasz erre: 203 Sesto 2009-06-23 19:07:55]
Érdekes, az EMI is rácuppant a Handel-áriákra:)

205 miketyson 2009-08-08 15:16:26
Belehallgattam Gramolánál, szerintem rémes.

204 Sesto 2009-08-08 14:53:05
Ildebrando D'Arcangelo - Händel Arias Io di Roma il Giove sono from Agrippina, HWV 6 Lascia Amor, e siegui Marte from Orlando, HWV 31 Ove son! Che m'avvemme! from Siroe, re di persia, HWV 24 Gelido in ogni vena from Siroe, re di persia, HWV 24 Tirannia gli diede il regno from Rodelinda, HWV 19 Invida sorte from Ariodante, HWV 33 Voli colla sua tromba from Ariodante, HWV 33 Aria: Fra l’ombre e gl’orrori Polifemo from Aci, Galatea e Polifemo Mie piante, correte from Apollo e Dafne, HWV 122 Tu sei il cor di questo core from Giulio Cesare in Egitto, HWV 17 Già risonar d'intorno from Ezio, HWV 29 Serse: Frondi tenere e belle ... Ombra mai fù Tu del ciel ministro eletto (Il Triompho del Tempo e del Disinganno) Orlando: Sorge infausta una procella Ariodante: Al sen ti stringo e parto Sibilar gl'angui d'Aletto from Rinaldo, HWV 7a (Deutsche Grammophon - 2009)

203 Sesto 2009-06-23 19:07:55
...elsö d' Arcangelo szólóCD - Deutsche Grammophon (virtuóz Händel áriák) - tervezett kiadás: 2009 aug. vége. "Manchmal ist es sehr verlockend, einen Blick hinter die ansonsten gut verschlossenen Türen der Aufnahmestudios zu werfen. Dies umso mehr, wenn - wie jedes Jahr - ein heißer Klassik-Herbst bevorsteht. Den Reigen eröffnet Ende August der italienische Bassbariton Ildebrando d' Arcangelo - seit kurzem Mitglied der exklusiven Sängerriege des Gelblabels. Bekannt aus Gardiners Mozartzyklus, Abbado-Aufnahmen und jüngst sowohl als Figaro an der Seite von Anna Netrebko in der Salzburger Festspielproduktion von "Le nozze di Figaro" als auch zur Seite seiner Landsfrau Cecilia Bartoli in der ersten Einspielung von Bellinis "La sonnambula" gemäß der historischen Aufführungspraxis, präsentiert sich der gut aussehende Italiener auf seinem Deutsche Grammophon-Debüt mit virtuosen Händel-Arien - gerade noch rechtzeitig zum 250. Todestag des großen Anglo-Sachsen und ganz in der Tradition des einstmals enorm erfolgreichen Händelalbums seines Stimmkollegen Bryn Terfel.(...) (KlassikAkzente)

202 -zéta- 2009-04-06 17:36:52 [Válasz erre: 200 Szilgyo 2009-04-06 15:28:45]
Nem is megy, ugye Szilgyo? :-)

201 pamina 2009-04-06 17:31:11 [Válasz erre: 198 bcn 2009-04-06 12:42:55]
Én a tegnapi DG-ért leborulok nem csak ldebrando, hanem Fischer Ádám előtt is! Sőt utóbbi előtt nem csak egyszer, hanem kétszer! Először a karmester előtt forró hálával a felejthetetlen élményért, amiben életem eddigi legjobb élő Don Giovanniján részem volt. Másodszor a főzeneigazgató előtt könyörögni, hogy legyenek ilyen színvonalú Mozart előadások az általa vezetett intézményben is!

200 Szilgyo 2009-04-06 15:28:45
200 A tegnapi DG mellett a Momus sem mehet el szó nélkül...

199 tarnhelm2 2009-04-06 13:57:08 [Válasz erre: 197 Hangyász 2009-04-06 10:17:21]
Azt hiszem életem legjobb Don Giovanniját láttam tegnap. (Pedig a versenyzők között Solti György egy párizsi és Maazel egy salzburgi előadása is szerepel.) De ez a tegnapi mindennél jobban tetszett. D'Arcangelot pedig az Isten is erre a szerepre teremtette. De nagy bravo Fischer Ádámnak, a bécsieknek és a többi énekesnek is kivétel nélkül.

198 bcn 2009-04-06 12:42:55 [Válasz erre: 197 Hangyász 2009-04-06 10:17:21]
Én voltam :) leborulok Idebrando nagysága előtt :)))) Fantasztikus előadás volt. Egyik legjobb DonGivanni amit valaha is láttam...

197 Hangyász 2009-04-06 10:17:21
Senki sem volt tegnap a DG-n? No, ilyen élményekért érdemes a bukszánk mélyére nézni!

196 frushena 2009-03-27 06:31:21 [Válasz erre: 194 Búbánat 2009-03-26 21:34:28]
Szeretettel várjuk a Don Giovanniban! :)

195 tiramisu 2009-03-26 22:27:01 [Válasz erre: 194 Búbánat 2009-03-26 21:34:28]
Kösz,hogy felraktad a cikket!

194 Búbánat 2009-03-26 21:34:28
Új ember - 2009. március 15. "Mozart számomra minden…" Találkozás Ildebrando D'Arcangelóval Idén éppen negyvenéves az olasz művész. A partnernők a külseje, a rendezők a fantáziája, a nézők erőteljes hangja és kiváló színpadi játéka miatt lelkesednek érte. Ő Mozartért rajong. A Metropolitantől a Scaláig, a Covent Gardentől a Párizsi Operáig minden tekintélyes operaházat viszonylag kevés szereppel, de annál nagyobb szerepismerettel hódított meg. A karriert a pálya hosszúságán, a hang kvalitását az árnyalt interpretáláson méri le. A Budapesti Tavaszi Fesztivál keretében, április 5-én a bécsi Staatsoper együttese vendégszerepel a Művészetek Palotájában, ahol a Don Giovanni címszerepét Ildebrando D'Arcangelo énekli. Az olasz basszust magyarországi debütálása kapcsán még az osztrák fővárosban szólítottuk meg. - Neve hallatán (amelyet úgy fordíthatnánk: Hildebrand az arkangyalok nemzetségéből) az embert óhatatlanul elfogja a tisztelet. Születésétől viseli, vagy művésznévről van szó? - Alighogy megszülettem, atyám eldöntötte, hogy zenész leszek. Ezért is kaptam a jól hangzó Ildebrando nevet. Gyerekkoromban sok problémát okozott, senki sem tudta helyesen kiejteni. De még mindig szerencsésebb, mint apám eredeti terve, mely szerint Radamesnek kellett volna lennem. Képzelje csak, hogy énekelhetné a Don Giovannit egy Radames D'Arcangelo?! Fölöttébb kínos lenne. Hálás vagyok édesanyámnak, aki megmentett ettől. Másrészt a nevemért hálás lehetek apámnak is, mert jól mutat a lemezeken, szembeötlő és megtetszik az embereknek. - Ha jól tudom, nem ez volt atyja egyetlen jó cselekedete karrierje érdekében... - Ő orgonaművész volt, és el sem tudta volna képzelni, hogy ne a zenével foglalkozzam. Naponta sokórás gyakorlásra, ahogy ön korábban írójuk, Jókai Mór találó kifejezését idézte: „zongorasáncmunkára" kényszerített. (De kár, hogy ezt nem mesélhetem el neki!) Majd újabb kényszerrel egy kórusba küldött, itt viszont felfedeztem az opera műfaj iránt kibontakozó szenvedélyemet. Egyébként azóta is foglalkoztat a kérdés: ki a jó szülő, a szigorú vagy az engedékeny? - Emlékszik rá, mi volt az első opera, amit megismert? - Természetesen. Lemezen a Don Giovanni, Karl Böhm vezényletével. A történet megragadott, Mozart muzsikáját hallgatva pedig valósággal borzongtam a gyönyörűségtől. Fantasztikus élmény! Az első opera, amit élőben láttam, A sevillai borbély volt. - Bécsi debütálása is ebben az operában zajlott: Don Bartolót énekelte. - Bécs fontos lépés volt számomra, de nagyon nehéz idős embert énekelni, főképp pedig játszani a színpadon. Maestro Abbado ragaszkodott ahhoz, hogy fehér lakkal fújják be a hajam, így Holender igazgató szemében „szavahihetőbb" lehettem. - Azóta idősebb lett, mégis megfiatalodott. - Ha egyik kedvenc szerepemre, Figaróra céloz, igaza van. Állíthatom, ez minden basszbariton álma! Persze ott van a gróf is, ami szintén repertoárom része. Zeneileg, a mozarti stílust és kifejezőkészséget illetően egyáltalán nem érdektelen szerep. Stílusa talán elegánsabb, Figaro mégis szellemesebb, nagyszerűbb. Szegény gróf néhol persze együgyűbbnek hat, vagy legalábbis kevésbé intelligensnek tűnik fel Mozart és Da Ponte megfogalmazásában, ezért talán mégis szebb és szerencsésebb Figaro szerepe. Valahogy jobban érzi magát az ember az ő bőrében. - Bizonyára érdekes dolog egy művet több oldalról ízlelgetni. - A változatosság mindenképpen érdekes. Először Masettót énekeltem a Don Giovanniban, de ez már a múlté. Azután Leporellót, majd Giovannit. Mozart számomra a csúcs, egyszerűen minden. Már egészen fiatalon is bizonygattam: én nem akarok majd Verdit énekelni, Mozartot szeretem! A mozarti szerepek jót tesznek a hang fejlődésének, az interpretáció mindig gazdagodhat, az ember újra és újra felfedez bennük valami új szépséget. Don Giovanni karakterét pedig amúgy sem könnyű azonnal eltalálni. Az olyan rendezői ötlet, amely alakját különböző korokban és jelmezekben igyekezett bemutatni, nehezítette egységes jellemének kidolgozását. Kíváncsi vagyok, mit szólnak majd hozzá a nézők, főként, ha a hangulat alátámasztásában nem segítenek a díszletek, ha csak a test és arc játékának szó- és kifejezéstára áll rendelkezésre a budapesti koncertszerű előadáson. Én mindenesetre a „drama giocoso" hősét szeretném bemutatni, továbblépve a szereplők commedia dell'arte szintjéről. - Ön nagyon mértékletes a szerepeivel, holott a trevisói Toti dal Monte-énekverseny után elhalmozták felkérésekkel és különféle szerepekkel. - Az első győzelmet 1989-ben Masetto hozta. A másodikat, 1991-ben, Don Alfonsóként sikerült ünnepelnem. Miért vettem egyáltalán részt a versenyen? Szükségem volt rá, hogy kipróbáljam magam, hogy megnyugtassam magam, tényleg jól választottam- e pályát? Vajon nem a véletlen műve volt-e az első győzelem? A zsűri azonban másodjára megkért, ne menjek újra, mert lehetetlen, hogy mindig ugyanaz győzzön. Én a karriert az énekesi pálya hosszúságán mérem le. Ezért tanultam meg a hangomhoz korai szerepeket elutasítani, és szívből hálás vagyok Mozartnak, hogy szerepeivel segíti az elővigyázatosságom, a jövőt lépésről lépésre továbbépíteni. - Kik a példaképei? - Mindig tiszteltem és szerettem a régi nagyokat hallgatni, de sokat tanulok mai példaképektől is: Ezio Pinza, Boris Christoff, Cesare Siepi, Samuel Ramey és még sokan mások. Élvezetes megfigyelni a sokféle interpretációt. - Önnél a színészi ábrázolás is fontos. Rendezői elképzelései is vannak egy-egy szerepről? - Korunkban rendkívül fontos a média, a hírszolgáltatás. Nem mindegy, mit ír a kritika. Ugyanakkor a mai rendezők olykor hihetetlen mutatványokra kényszerítik az énekest, ami nemcsak nehéz, de a néző figyelmét is eltereli a zenéről. Számomra az ének és az alakítás összhangja, egyforma hangsúlya a lényeg. A színészi képesség kialakulásában talán az segített, amikor a „zongora-sáncmunka" szüneteiben, magányos bezártságomban televíziót néztem, és elkezdtem utánozni a filmek hőseit... Kétségtelen, hogy néha szívesen megpróbálnék a rendezővel „egyezkedni", a szerepet megbeszélni, elemezni, vitatkozni, de aki igazán felkészült, semmibe sem hagy beleszólni. - Vannak szerepálmai? - Például Papageno, de ahhoz előbb meg kellene tanulnom németül. Most még csak annyira futja, hogy „Guten Tag!" No és az Attila... Csak most azt ne mondja, hogy magyarul is illene megtanulnom... - Mivel tölti a szabadidejét - zenével? - Áttételesen! Szeretem az állatokat, van néhány madaram, egy tolvaj szarka és egy fekete rigó, amelyik már nagyszerűen fújja az Éj királynője áriáját. Egyszer talán be is mutatom egy meghallgatáson. Persze nem én vagyok a tanára. Szegénnyel addig hallgattattam egy kolléganő felvételét, amíg elfelejtette, hogy madár. Csivitelni sem képes már, csak áriázni. Valahogy azt tettem vele „tudattalanul, bosszúból", amit atyám tett velem a zongoránál. Vajon hálás lesz-e érte valaha? Reviczky Katalin (Bécs)

193 brünnhilde 2008-10-09 20:56:24 [Válasz erre: 192 Pancoletti 2008-10-09 20:48:30]
http://festivalcity.hu/btf2009/?t=d&id=2009-04-05 itt. Én már meg is rendeltem a jegyet :-))))))

192 Pancoletti 2008-10-09 20:48:30 [Válasz erre: 191 brünnhilde 2008-10-09 20:47:09]
tényleg hol és mikor?

191 brünnhilde 2008-10-09 20:47:09 [Válasz erre: 190 tarnhelm2 2008-10-08 00:14:13]
Hol, mikor?????? Tényleg éljen :-))))

190 tarnhelm2 2008-10-08 00:14:13
Frushena üzenetét áthozom az ő általa nyitott topikba: A Tavaszi Fesztiválon is jó program ígérkezik : MOZART : Don Giovanni Don Giovanni: ILDEBRANDO d' ARCANGELO Kormányzó: Ain Anger Donna Anna: Krassimira Stoyanova Don Ottavio: Francesco Meli Donna Elvira: Aga Mikolaj Leporello: Wolfgang Bankl Zerlina: Alexandra Reinprecht Masetto: Marcus Pelz Vezényel: Fischer Ádám És csak annyit fűzök hozzá: ÉLJEN! ÉLJEN!

189 frushena 2008-03-12 00:12:34
[url]http://www.youtube.com/watch?v=NhvDTUBbB9I;Don Giovanni[/url] [url]http://www.youtube.com/watch?v=n2-JeNya00s;Don Giovanni 1[/url] [url]http://www.youtube.com/watch?v=U2VzcyIbcT4;Don Giovanni 2[/url] [url]http://www.youtube.com/watch?v=FsWXeTqaGp0;L\'Elisir D\'Amore[/url]

188 frushena 2008-01-15 22:53:35
A legjobbakat és Toi,toi!

187 Sesto 2008-01-15 22:13:00 [Válasz erre: 186 zsoly 2008-01-15 22:08:46]
...Figaroként Zürichben is nagyon nagy sikert aratott (Schrott)...

186 zsoly 2008-01-15 22:08:46 [Válasz erre: 185 Sesto 2008-01-15 22:06:32]
Én Leporello előtt Figaroként láttam. Na, az nagyon jó volt! Jobb, mint Leporello.

185 Sesto 2008-01-15 22:06:32 [Válasz erre: 183 tarnhelm2 2008-01-15 21:56:02]
Arkangyal - papirforma szerint- \"tarolni fog\"! Bár Schrott - csodálatos hanganyag - de tavaly, a Terfel oldalán nyújtott Leporello-ja, szerintem, elég felemásra sikeredett: adott volt a szuper hanganyag + elönyös megjelenés s a mérleg másik serpenyöjében a frazeálás hiányossága és az állandóan \"de-vicces-Leporello-vagyok-én-attitüd\", a 2. felvonásban már unalmas volt... Schrott énekelt egy pár éve azonban Pagano-t is a \"Lombardok-ban\", az kifejezetten szép produkció volt.

184 zsoly 2008-01-15 21:57:56 [Válasz erre: 183 tarnhelm2 2008-01-15 21:56:02]
Ezért írtam én, hogy sajnálom a bécsieket! :)

183 tarnhelm2 2008-01-15 21:56:02 [Válasz erre: 176 Sesto 2008-01-15 21:27:33]
Na ez az! Szerintem nagyon jó Don Giovanninak kell lennie...

182 zsoly 2008-01-15 21:49:53 [Válasz erre: 179 Sesto 2008-01-15 21:43:52]
Hát, Schrotton nagyon meglepődtem... De most nem offolok.

181 Sesto 2008-01-15 21:46:08 [Válasz erre: 178 zsoly 2008-01-15 21:39:37]
...Kirchschlager-nek szerinted melyik szerep fekszik?

180 Sesto 2008-01-15 21:45:08 [Válasz erre: 178 zsoly 2008-01-15 21:39:37]
PS.: \"féligazságok\" elkerülése végett, a \"hivatalos bejentést\" vissza lehet keresni, akár a Merker-n is! :-)

179 Sesto 2008-01-15 21:43:52 [Válasz erre: 177 zsoly 2008-01-15 21:36:10]
...E. Schrott, basszbariton. Na ennyit az off-ból! Örülök, hogy Masetto és számtalan Leporello(!) után végre a DG címszerepe is utólérte Arkangyalt! :-)





A lapunkban megjelent szövegek a Café Momus, vagy a szerző kizárólagos szellemi tulajdonát képezik és szerzői jog védi őket.
A szerkesztőség külön, írásos engedélye nélkül mindennemű (részben vagy egészben történő) sokszorosításuk, felhasználásuk, kiadásuk és terjesztésük tilos.