Bejelentkezés Regisztráció

Jules Massenet ! Ki ismeri ?


220 Haandel 2011-11-21 16:09:57
[url]http://www.arkivmusic.com/classical/album.jsp?album_id=654226;Jules Massenet: "Esclarmonde"[/url] 22. November 2011 | 00:08 – 03:00 | [url]http://www.listenlive.eu/austria.html;Ö1[/url] | (Web/Astra 19.2°E) Joan Sutherland (Esclarmonde), Giacomo Aragall (Roland), Huguette Tourangeau (Parseis), Clifford Grant (Phorcas), Ryland Davies (Eneas), Robert Lloyd (Cleomer) u. a. John Alldis Choir; National Philharmonic Orchestra Dirigent: Richard Bonynge (aufgenommen 1975 in London) Hangtár [url]http://oe1.orf.at/programm/289003;→→→[/url] Wikipedia [url]http://en.wikipedia.org/wiki/Esclarmonde;→→→[/url]

219 Búbánat 2011-08-13 12:03:56
Bartók Rádió ma 14 és 15 óra között sugározza: Évfordulók nyomában - in memoriam Jules Massenet (1842. május 12. – 1912. augusztus 13.) 1. Massenet: a) Elégia Op. 10. (Joshua Bell - hegedű, Academy of St.Martin in the Fields, vez: Michael Stern) b) The Last Sleep of the Virgin (A szűz utolsó álma) (Hilary Robinson - gordonka, City of Birmingham Symphony Orchestra, vez.: Louis Frémaux) c) A tündér álma a Hamupipőke c. operából (Patricia Petibon - ének, Lyon-i Nemzeti Opera Ének- és Zenekara, vez.: Yves Abel) d) Meditáció a Thais című operából (Kovács Imre - fuvola, Sipkai Deborah - hárfa) 2. Hubay Jenő: Szvit Massenet Lahore királya című operája nyomán (Szecsődi Ferenc - hegedű, Kassai István - zongora) 3. Massenet: Le Cid - balettzene (Anthony Moroney - fuvola, Elizabeth Robinson - angolkürt, Birminghami Szimfonikus Zenekar, vez: Louis Frémaux) Szerkesztő: Fittler Katalin

218 Búbánat 2011-06-17 17:31:35
Ma este a Mezzón: 20.00 - 22.50 Le Cid, by Jules Massenet Roberto Alagna (Rodrigue), Béatrice Uria-Monzon (Chimène), Kimy McLaren (L'infante), Francesco Ellero d'Artegna (Don Diègue), Alain Vernhes (Le roi), Marseille Philharmonic Orchestra, Jacques Lacombe (direction) Charles Roubaud (stage direction)

217 Haandel 2011-05-08 20:24:51 [Válasz erre: 216 Haandel 2011-05-06 17:29:10]
Arte videótár [url]http://videos.arte.tv/en/videos/werther-3872868.html;Werther[/url]

216 Haandel 2011-05-06 17:29:10
[url]http://www.arte.tv/de/programm/242,day=1,dayPeriod=morning,week=19,year=2011.html;Jules Massenet: Werther[/url] Aus der Pariser Opéra Bastille Samstag 7. Mai 2011 | 08:50 | Arte / Arte HD (Astra 19.2°E, kódolatlan) Jonas Kaufmann (Werther), Ludovic Tézier (Albert), Alain Vernhes (Le Bailli), Andreas Jäggi (Schmidt), Sophie Koch (Charlotte), Anne-Catherine Gillet (Sophie), Christian Tréguier (Johann)

215 mimi59 2010-08-13 15:48:03
G.ARAGALL nagyon jó!!!!!!!!!!!! Valahol megvan a szereposztás, de most nincs időm megkeresni.

214 mimi59 2010-08-13 15:44:03 [Válasz erre: 213 Haandel 2010-06-20 09:28:15]
Most hallgatom, egy 1977-es felvételen G.ARAGALL énekli a főszerepet. Szerette Charlotte Werthert?

213 Haandel 2010-06-20 09:28:15
[url]http://www.amazon.de/Massenet-Jules-Werther-Marcelo-%C3%81lvarez/dp/B000BK53N8/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=dvd&qid=1277018353&sr=8-1-catcorr;Jules Massenet: Werther[/url] Wiener Staatsoper, 2005 2010-06-21 | 2:00-4:10 | [url]http://www.3sat.de/programm/?#915;3sat[/url] Werther - Marcelo Álvarez Charlotte - Elīna Garanča Albert - Adrian Eröd Le Bailli - Alfred Sramek Sophie - Ileana Tonca Chor: Wiener Staatsoper Orchester: Wiener Staatsoper Musikalische Leitung: Philippe Jordan Inszenierung: Andrei Serban

212 Seymour 2010-03-05 09:08:13 [Válasz erre: 210 Búbánat 2010-03-04 23:18:48]
Ez igazán remek hír, úg látszik elkerülte a figyelmemet, vagy a tegnapi sajtótájékoztatón nem említették?

211 tiberio 2010-03-05 08:03:51 [Válasz erre: 210 Búbánat 2010-03-04 23:18:48]
Igaz, hogy Polgár László énekli?

210 Búbánat 2010-03-04 23:18:48
Nyáron, a Miskolci Operafesztiválon színre kerül Massenet Don Quichotte-éja a Szófiai Opera előadásában.

209 Búbánat 2009-06-30 14:39:31
Nemsokára új DVD-ről élvezhetjük a Thaist! A Dynamic után az Arthaus Musik is előrukkolt egy élő produkció felvételével. Eva Mei után Barbara Frittolit láthatjuk-hallhatjuk majd a címszerepben…és Atanelit mint Athanaelt! Jules Massenet: Thais Barbara Frittoli, Lado Ataneli, Alessandro Liberatore Teatro Regio Torino Conducted by Gianandrea Noseda - Directed by Stefano Poda Live from the Teatro Regio di Torino, 2008 Arthaus Musik NTSC / Catalogue-No: 101385 / Barcode (UPC): 807280138597 Distribution Rights: Worldwide Available from NGL by July 2009

208 frushena 2009-05-31 20:37:13 [Válasz erre: 207 Sesto 2009-05-28 14:12:11]
Szép opera, nekem ugyan nem ez van meg, de nagyon tetszett. (Emlékeim szerint!)

207 Sesto 2009-05-28 14:12:11
...ugyan nem Massenet, de a francia fach számára - ha jól tudom ezt és az Offenbach-topic-ot leszámítva nincs más "hely" - akkor talán leginkább ide: G. Bizet, "Ivan IV." * MULA * GAVIN * TÉZIER * Gay * Vassiliev * Bonde-Hansen * Bard * Nigogosshian * Tronc * Castagnetti * Aubert Choeur de Radio France - Orchestre National de France - Schonwandt (Naive - 2002)

206 partitúra 2009-05-14 19:20:12
Ha valakinek meglenne Massenet Manon című operájából a Toi, Vous! -kettős, az el tudná küldeni nekem? Többit privátban.

205 Sesto 2009-04-08 09:26:46 [Válasz erre: 204 tiramisu 2009-04-08 09:11:52]
....sajnos nem ö énekel - csupán a (francia) repertoárjából készült válogatás.... S a francia kolléganöje számomra eddig mindig kivétel nélkül nagy csalódás volt - ugyanis sztratoszférikus magasságokon kivül - nem sok semmit mutatott meg; itt kivételesen tényleg nagyon jó. Le a kalappal! (Ha már Ivogün: a "Preiser" által kiadott albumok hallgathatatlanok: recsegnek-ropognak, mintha egy ócska, horgany locsolókanna lemne, de a "Nimbus Records" felvételei alapján már sokkal egyértelmübb képet kap a hallgató, hogy milyen kivételes énekmüvész lehetett Ivogün-t, akit szerintem egyik híres növendéke sem volt képes lekörözni: Schwarzkopf, Streich etc.)

204 tiramisu 2009-04-08 09:11:52 [Válasz erre: 203 Sesto 2009-04-08 09:10:24]
Húha ! Ez nem semmi! Ivogün? Istenem, de nagy ritkaság ma már !

203 Sesto 2009-04-08 09:10:24
...Massenet & Co. "French opera arias - Maria Ivogün-töl Elizabeth Vidal-ig" * Bizet, "La Jolie Dille de Perth" * Thomas, "Le Romman d'Elvire" * Thomas, "Hamlet" * Thomas, L"e Comte Carmagnola" * Thomas, "Mignon" * Saint-Saens, "Parysatis" * Massenet, "Manon" * Gounod, "Faust" * David, "Le Perle du Brésil" * Massenet, "Thais" Elizabeth Vidal - soprano André Cognet - baritone

202 Búbánat 2009-02-05 23:00:49
Új Ember, 2009. február 1. Az alanti cikk szerzője: Szigeti László „Nekünk is szól…” Egy bűnös nő megtéréséről - szóban és zenében Egy barátom a közelmúltban meghívott a New York-i Metropolitan egyik előadására. Mielőtt e hír olvastán bárki irigyelni kezdené feltételezett anyagi helyzetünket, gyorsan tegyük hozzá: a nagy utazáshoz elegendő volt villamosra szállnunk Pesten, ugyanis egy igazán dicsérendő ötlet nyomán a világ első számú dalszínházának némely produkcióját az utóbbi időben számos nagyvárosban közvetítik egyenes adásban. Több helyütt hatalmas mozik nézőterét sikerül megtölteni egy-egy ilyen alkalommal, nálunk a Művészetek Palotájának kicsiny vetítője ad otthont a csak a Hudson partján mindennapos programnak. A szóban forgó estén a XIX-XX. század fordulójának ünnepelt francia zeneszerzője, Jules Massenet (1842-1912) Thaisz című operáját néztük meg, amely Jacques Anatole François Thibault, vagyis a napjainkban már álnevén is csak mérsékelten ismertebb Nobel-díjas író, Anatole France (1844-1924) 1890-ben megjelent regénye alapján született. Az ókeresztény korban játszódó történetet már napvilágra kerülése után három esztendővel megismerhette a hazai közönség is, a szerző művei közül elsőként. Negyven év múlva Szerb Antal fordította magyarra újból. Thaisz, a közismert kurtizán a Krisztus utáni IV. században élt Alexandriában. Megtérésének történetét valószínűsíthetően már az V. században lejegyezték, de több későbbi gyűjteményben is felbukkan, köztük a XIII. században keletkezett, nagy hatású Arany legendában. (A római kalendárium szerint október 8-án emlékezik az egyház Szent Thaiszra.) A gyógyíthatatlanul agnosztikus Anatole France nem puszta véletlenségből találkozhatott e példázattal, ugyanis erős vonzalmat érzett a keresztény legendák, épületes olvasmányok iránt: közülük jó néhányat újraírt, rendszerint némi módosítással. Szerb Antal cseppnyi iróniával azt mondja erről: „...csak egy icipicit változtat rajtuk; csak éppen annyit, hogy ellenkező legyen az értelmük, mint eredetileg." Igaz, ami igaz, az alaptörténetben a Thaiszt Istenhez vezető egyiptomi remete, Paphnutius kétségtelenül pozitív, amúgy pedig teljesen sematikus alak. France „csavar egyet" a legendán: míg a szépség és a szerelem imádatában élő Thaisz az ő változatában is visszatalál a gyermekkorában megismert Krisztusba vetett hitéhez, nála a szent életű, szigorú szerzetes „önfeledt" elbizakodottságában mélyebbre süllyed a bűnben, mint azt az általa hajszolt eltévedt bárányról korábban feltételezte. De az eredeti mondandóba ellentétes lélekmozgást beleszövő France ezzel korántsem bizonyult a kereszténység ellenségének, sőt - s akár az is lehetséges, hogy szándéka ellenére - igen mély tanúságot tesz az evangéliumi igéről, melyet Krisztus az írástudóknak és a nép véneinek szegezett: „Bizony mondom nektek, hogy a vámosok és a cédák megelőznek benneteket az Isten országában." A Thaiszt a mai napig hatásos marxista-leninista propaganda annak idején örömmel elemezgette, mint a közismerten antiklerikális France művét „az embertelen kereszténységről". Csakhogy a környezetszennyező félreértelmezések helyett érdemes magát a regényt elolvasni, melyben egy kételyekkel teli, csakugyan kritikus, világnézeti kérdésekben elnézően megengedő, mégoly „idegen próféta" szemével a kereszténység mélyére láthatunk. Ha ő nem is köteleződik el, amit mond, igazulásunkat segítheti. Emellett a mai olvasó számára időszerűen érdekesek és tanulságosak lehetnek a műnek a hanyatló ókori Rómát betöltő (már-már „posztmodern") világnézeti sokszínűségről szóló részei. Nem véletlenül ihlette meg hát a regény a hit világának lüktetését műveiben gyakorta megjelenítő Massenet-t. A kötet első kiadása után négy évvel már be is mutatták Párizsban France nyomán íródott operáját. (A komponista alkotói képzeletét egyébként visszatérően foglalkoztatta „a bűnös asszony" témája, ennek gyümölcse a Mária Magdolnáról, Heródiásról vagy Éváról szóló műve.) A zenébe oltott Thaisz nem tartozik a születésüktől fogva rendszeresen játszott darabok közé. (Ennek egyik oka az lehet, hogy a maga korában elismert mester muzsikáját - többnyire fáradt fülű kritikusok - nemegyszer sziruposnak mondják, eltévesztve ezzel érzelem és érzelgősség határát, s méltatlanul félreállítva a szerző számos - jobb sorsra érdemes - alkotását.) A műből önálló életre kelt és rendkívüli „szólókarriert" futott be a Thaisz lelki átalakulását érzékeltető, a szépségnek és a fájdalomnak közös formát adó, Meditáció című intermezzo, melyben a zenekar mellett megszólaló hegedűjáték felejthetetlenül közelíti meg azt, ami a szavak szorításából már kisiklik. A Metropolitan előadásán a címszereplő Renée Fleming éteri színeket festő hangjával, természetes bájával a szépséget idők feletti módon hordozó, s épp ezért mindig modern nőként keltette életre Thaisz alakját. A Massenet művében Athanael néven megjelenő szerzetes szerepét a színészi tehetséggel szintén megáldott Thomas Hampson alakította. Az ő énekük- játékuk, a XIX. század végét és a történet korát egyaránt megidéző rendezés, a karmester Jesús López-Cobos és a Meditáció hegedűszólamát előadó fiatal művész, David Chan mind hozzájárultak ahhoz, hogy a budapesti vetítőben végignézett közvetítés is elevenen érzékeltesse Massenet operájának spirituális mélységét.

201 sphynx 2009-01-15 19:23:09
Netrebkóval kapcsolatban mindig irreleváns dolgok hangzanak el. Hogy "jó nő"-e vagy sem, tök érdektelen. Hogy technikailag vannak hiányosságai, na bumm! kinek nincsenek? (Más kérdés, hogy pl. fejlődőképes-e.) A lényeg, hogy a hangja rendkívül szép, plusz van egyénisége, ami 100 közül egynek van. Akinek ennyi nem elég, az magára vessen.

200 Sesto 2009-01-15 18:27:09 [Válasz erre: 198 bermuda 2009-01-15 16:57:03]
Nyetrebko és Belcanto - max. BelKONTÓ! :-(

199 Sesto 2009-01-15 18:20:35 [Válasz erre: 198 bermuda 2009-01-15 16:57:03]
...ez nem olyan eccccerü kérdés, ugyanis - hasonlóan Verdi Traviata-jához (mint "iskolapélda") - szinte ehhez a szerephez is szinte felvonásonként más-más hang kellene; vagyis lírai szoprán, spinto (drámai), virtuóz koloratúra és a végén puha, esendö lírai szopránként "kell(ene) meghalni" - ott már nem repkedhetnek a dB-ek.... Ráadásul Massenet annyiban eltér a francia klasszika egyéb szoprán hösnöitöl (pl. szembe állítva Gounod Faust - Marguerite vagy Juilette szólamával) hogy itt nem a magas, koloratúrás lágéban kezd és utána "megnyugszik a szerep", hanem viszonylag "lent" - azután jön az elsö drámaibb ária (pontosabban a 2. Manon ária), amit - live - illendö egy kicsit megküldeni és megpakolni: "Adieu, notre petite table" - s azután - szinte a darab közepén - a 3. ária a Gavotte, ahol aztán elö a virtuóz kvalitásokkal: koloratúra + csúcshangok etc., ha elötte a Manon (live) valóban "döngetett", akkor a 3. áriával lazán el lehet vérezni... Szóval Manon-t szerintem szinte lehetetlen besorolni, nem is lenne szabad teljesen egyértelmüen beskatulyázni - nyilván a legkönnyebben egy drámai koloratúrszoprán bírkózhat meg a szerep nyújtotta nehézségekkel és buktatókkal, vagy akár egy dúsabb lírai szoprán jó magassággal és "fürge gégével" - bár ez utóbbi esetében egészen biztos nehezebb feladatnak számít,..............

198 bermuda 2009-01-15 16:57:03 [Válasz erre: 197 Sesto 2009-01-15 11:49:00]
Amennyiben jól tudom, Manon koloratur szerep, vagy tévedek? Nyetrebko csak szeretne koloratur szoprán lenni, s felvállal pl Puritánokat...meg lehet nézni a "tubuson" hogyan kell Elvirát énekelni.....

197 Sesto 2009-01-15 11:49:00
...sokkal jobb, mint Nyetrebko; másrészt szöke és teljes más tipus, s eleve nem olcsó (és egysíkúan) romlott qrvásra vette a fazont, hanem egyszerüen kifejezetten infantilis - kvázi, mint "aki nem tudja felmérni tetteinek követkeményeit", mert annyira érettlen - csak az életet, a szabadságot keresi és élvezi (=tk. egy "Lolita"!?! - na nem a Momus-ról!) - viszont az V. felv. "felnötté" vált - s nagyon aktív a szinpadon ez a piccola donna, végig akcióban,....... A szerep meg úgy ahogy van perverz!!! Sills-t idézve: ez a szerep fachján belül Brünnhilde! Hát ez bizony nagyon is igaz! (A magyar publikum is egészen ismeri Mula-t, ha mást nem "The Fifth Element" c. B. Willis filmböl, ahol a kozmikus operadíva hangját adta - "Lucia" Örülési jelenetének részletével,.....)

196 Sesto 2009-01-15 11:43:14 [Válasz erre: 195 tarnhelm2 2009-01-15 11:25:11]
..miért? Manon csak arról szól, hogy mennyire "szexi"?

195 tarnhelm2 2009-01-15 11:25:11 [Válasz erre: 194 Sesto 2009-01-14 23:28:06]
És ez Inva Mula van olyan szexi mint Netrebko?

194 Sesto 2009-01-14 23:28:06
...hmmmmm, érdekes egy darab és még érdekesebb elöadás (volt) 14. Jänner 2009 Massenet, MANON (14. Aufführung in dieser Inszenierung) Dirigent: Miguel Gomez-Martinez Inszenierung: Andrei Serban Ausstattung: Peter Pabst Choreinstudierung: Thomas Lang Manon: Inva Mula* Chevalier Des Grieux: Ramón Vargas* Graf Des Grieux: Dan Paul Dumitrescu Lescaut: Adrian Eröd G. de Morfontaine: Alexander Kaimbacher Brétigny: Clemens Unterreiner Poussette: Elisabeta Marin Javotte: Sophie Marilley Rosette: Zoryana Kushpler (* Rollendebüt an der Wiener Staatsoper)

193 frushena 2008-12-07 19:01:28 [Válasz erre: 192 Búbánat 2008-12-07 18:55:09]
Nos én nem tudok róla. Csak azért írtam, hogy 'nem DVD-n', mivel Te pont DVD-t néztél, hallgattál. Amúgy ez Chérubin egy fantasztikusan összerakott mű! Azt hiszem estére is maradok a Franciáknál!

192 Búbánat 2008-12-07 18:55:09 [Válasz erre: 189 frushena 2008-12-07 01:00:27]
Miért, kijött DVD-n is?

191 frushena 2008-12-07 15:55:29 [Válasz erre: 190 frushena 2008-12-07 15:54:50]
A

190 frushena 2008-12-07 15:54:50
[url]http://www.june-anderson.com/cherubin.jpg;Jules MSSENET : Chérubin[/url] comédie chantée 3 Actes (François de Croisset/Henri Cain) -June Anderson -Dawn Upshaw -Samuel Ramey -Frederica Von Stade -Jean-Marc Ivaldi -Hélène Garetti -Michel Trempont -Brigitte Balleys -Michel Sénéchal -Claes H. Ahnsjö -Armand Arapian -Rainer Scholze Munich Radio Symphony Orchestra, Bavarian State Opera Chorus Conductor: Pinchas Steinberg

189 frushena 2008-12-07 01:00:27 [Válasz erre: 186 Búbánat 2008-12-06 09:56:39]
Rám a "Roma" vár, de nem DVD-n!

188 Kúp Flóris 2008-12-06 21:08:31 [Válasz erre: 187 macskás 2008-12-06 13:18:11]
Jöhetne, még: baltaz-áron, bárón bat-áron, doll-áron, fel-áron, fél-áron, gábor-áron, hat-áron, hom-áron, Koll-áron kom..... ja az árom: minden-áron ny-áron Polg-áron stb.:)

187 macskás 2008-12-06 13:18:11 [Válasz erre: 186 Búbánat 2008-12-06 09:56:39]
Szamáron?:)

186 Búbánat 2008-12-06 09:56:39
Elő karácsonyi ajándékként megérkezett hozzám a [url] http://www.hbdirect.com/album_detail.php?pid=3002758; Don Quijote [/url] - DVD-n

185 bermuda 2008-10-20 23:00:43 [Válasz erre: 184 zsoly 2008-10-20 21:40:18]
:-))))))) Igen , ha módomban áll ŐKET hallgatom.....sajnos már csak lemezről.

184 zsoly 2008-10-20 21:40:18 [Válasz erre: 183 bermuda 2008-10-20 20:52:38]
Mindez Geddával és Sillsszel, a két nagy kedvenceddel! :)

183 bermuda 2008-10-20 20:52:38
J.Massenet:MANON SILLS GEDDA Souzay J.RUDEL Nem olyan szenvedélyes és tökéletes, mint Puccinié,de egy csodaszép igazi francia nagyopera...

182 olimpia 2008-08-12 21:30:45 [Válasz erre: 181 Sesto 2008-08-12 21:27:29]
- - Törölve - - szerk

181 Sesto 2008-08-12 21:27:29
J. Massenet, \"Thérèse\" * HUGUETTE TOURANGEAU (\"Happy birthday\"!!!) :-))) * Ryland Davies * LOUIS QUILICO New Philharmonia Orchestra - R. Bonynge (DECCA)

180 Sesto 2008-01-17 22:02:27
...nem állt szerencsés csillgzat alatt a Massenet-premier: 15. Januar 2008, Neue Zürcher Zeitung Liebe oder Pflicht – das alte Lied «Le Cid» von Jules Massenet im Zürcher Opernhaus Marianne Zelger-Vogt Die erste Premiere des Zürcher Opernhauses im neuen Jahr hat unter einem schlechten Stern gestanden. Kurz vor Jahresende ist der Bühnen- und Kostümbildner Andreas Reinhardt gestorben. Über Jahrzehnte hatte ihm das Haus immer wieder signifikante und ästhetische Ausstattungen zu verdanken, und auch die späte Zürcher Erstaufführung von Jules Massenets «Le Cid» ist geprägt von seiner künstlerischen Handschrift. Doch als Intendant Alexander Pereira zu Beginn der Vorstellung vor den Vorhang trat, hielt er keine Gedenkrede auf Andreas Reinhardt, vielmehr teilte er mit, dass der Tenor José Cura wenige Stunden zuvor seinen Vater im fernen Argentinien durch einen plötzlichen Tod verloren hatte. Dem Verstorbenen zu Ehren werde der Künstler aber trotzdem auftreten.(...) ---------------------------------------------- Le Cid - Massenet mit deutscher Übertitelung Unterstützt von der Georg und Bertha Schwyzer-Winiker-Stiftung Dirigent Michel Plasson Inszenierung Nicolas Joel Bühnenbild Andreas Reinhardt Kostüme Andreas Reinhardt Lichtgestaltung Jürgen Hoffmann Choreinstudierung Jürg Hämmerli Mit Isabelle Kabatu (Chiméne), Isabel Rey (L\'infante); Jean-Pierre Furlan (Rodrigue), Andreas Hörl (Don Diège), Vladimir Stoyanov (Le Roi), Cheyne Davidson (Le Comte de Gormas), Tomasz Slawinski (St. Jacques), Kresimir Strazanac (1 envoyé Maure), Miroslav Christoff (Don Arias), Kresimir Strazanac (Don Alonzo) További info (képek) forrás etc. Neue Zürcher Zeitung, Opernhaus Zürich

179 bermuda 2007-08-15 21:07:01 [Válasz erre: 178 sphynx 2007-08-14 21:24:12]
Ráadásul nagyon jóképű.........

178 sphynx 2007-08-14 21:24:12
Ismered például Hanns Eislert? Én most őt hallgatom... nagyon jó. Te is élveznéd, nem nehéz hallgatnivaló.

177 sphynx 2007-08-14 21:08:25 [Válasz erre: 175 Sesto 2007-08-14 20:40:04]
Ha még bármilyen kérdésed van, nagyon szívesen segítek, információval, útmutatással, ízlésformálással, amire csak szükséged lenne.

176 sphynx 2007-08-14 20:42:23 [Válasz erre: 175 Sesto 2007-08-14 20:40:04]
Ismernéd a Cherubin-t... Majd egyszer kölcsönadom.

175 Sesto 2007-08-14 20:40:04 [Válasz erre: 173 bermuda 2007-08-14 20:34:15]
...az egész darab nagyszerü: könnyed, behízelgö, lendületes=francia opera! ;-))) (S a balettzene is tényleg nagyon szép - most éppen az megy!)

174 sphynx 2007-08-14 20:36:02
Én már nagyon-nagyon régóta ismerem. Pár forintért vettem, tökéletes állapotban.

173 bermuda 2007-08-14 20:34:15 [Válasz erre: 172 Sesto 2007-08-14 20:28:14]
Azért nem, hogy mennyiért! G.minden pénzt megér, csak próbálnád meg itthon megvenni-biztos nem is hallottak róla-bár lehet,hogy tévedek?

172 Sesto 2007-08-14 20:28:14 [Válasz erre: 171 bermuda 2007-08-14 20:24:35]
...ha elmondom, mennyiért vettem, akkor lehet, hogy még utálni is fogsz?!... :-((( PS.: megjött Gedda, mint herceg -na most fülelnem kell jobban! Mivel Massenet müveit eleve szertem, az eddig hallottak alapján, azt kell mondjam: ez is egy nagyon jó kis darab,...tetszik!

171 bermuda 2007-08-14 20:24:35 [Válasz erre: 170 Sesto 2007-08-14 20:23:00]
Még fokozod is? Nem ismerem ezt a felvételt mesélj róla:-)





A lapunkban megjelent szövegek a Café Momus, vagy a szerző kizárólagos szellemi tulajdonát képezik és szerzői jog védi őket.
A szerkesztőség külön, írásos engedélye nélkül mindennemű (részben vagy egészben történő) sokszorosításuk, felhasználásuk, kiadásuk és terjesztésük tilos.